tworzenie stron www html krok po kroku Nadużywanie substancji, nadmierne jedzenie i hazard to zasada urazów zawodowych umysłowych i pracowników obsługi klienta. Stres pośrednio kosztuje pracodawcom $ 150 miliardów dolarów rocznie. Niestety, 25% wszystkich badanych menedżerów wierzy, że gniew jest dopuszczalne strategia zarządzania zważając na koszty dla firmy, jak i morale pracowników. Stres jest kosztowne emocjonalnie, fizycznie i finansowo, zarówno dla pracowników i pracodawcy.

Oświecony zarządzania ryzykiem oraz doradztwo kadrowe są świadomi ekspozycji biznesowej i prawnej dla organizacji, które ignorują konieczność zajęcia stres w miejscu pracy, konflikty interpersonalne, gniew i agresja skierowana osobę. Średni koszt do organizacji, aby bronić się przed sporów ładowania nadużycia w miejscu pracy, to $ 700,000. Wprowadzenie kursów zarządzania gniewu, które obejmują techniki rozpoznawania i radzenia sobie ze stresem, zarządzanie gniew, poprawę komunikacji i zwiększenie empatii okazały się skutecznie rozwiązać stresu w miejscu pracy i konfliktów interpersonalnych.

Badania przeprowadzone na University of South Florida, wykazały, że gdy program zarządzania gniewu został wprowadzony do uczniów w jednej klasie, cała szkoła korzystała. Podobnie, badania przeprowadzone dwanaście miesięcy w jednej jednostce obejmującej 16.000 pracowników w USA usługi pocztowe spowodowało oszczędności rzędu 1,7 miliona dolarów. Nastąpił wzrost morale, wzrost wydajności pracy i zmniejszenie zużycia dnia choroby, zmniejszenie liczby wypadków i dramatyczne zmniejszenie konfliktów w miejscu pracy.

Oprócz oferowania Anger Management dla pracowników, którzy wykazują problemy radzenia sobie ze stresem, komunikacji skuteczne i dokumentujących inteligencji emocjonalnej; Klasy zarządzania gniew może być oszczędność kosztów interwencji w odniesieniu do zapobiegania konfliktom w miejscu pracy i poprawie morale pracowników.

Artykuł napisany przez: